Commissiebericht

Activiteiten raadscommissies 12 en 13 september

In de raadsvergadering van donderdag 6 september zijn de nieuwe vakcommissies ingesteld en de bijbehorende voorzitters benoemd. In het onderstaande overzicht kunt u doorklikken naar de commissiepagina's op www.rotterdam.nl voor meer informatie.

Komende week vergaderen alle commissies, hieronder volgt een overzicht van data, aanvangstijden en locaties. Slechts twee commissies hebben ook inhoudelijke bespreekpunten. Die zijn in het overzicht bij de betreffende commissie vermeld.

Commissie datum en aanvangstijd locatie agendapunten

Bouwen, Wonen en Buitenruimte (BWB)

 

 

 

woensdag 12 september, 9.30 uur

 

 

 

zaal 7 stadhuis

 

 

 

  • Bestemmingsplan Zuiddiep
  • Bestemmingsplan Kleiwegkwartier (bestuurlijke lus)
  • Ontwikkeling Tollenslocatie Spaanse Polder

Zorg, Onderwijs, Cultuur en Sport (ZOCS)

 

 

woensdag 12 september, 9.30 uur

 

 

raadzaal stadhuis

 

 

  • Rekenkamerrapport Niet Thuis geven, Onderzoek opvang daklozen
  • Nachtopvang nieuwe stijl en voortgang pilot methode Duisenberg
Werkgelegenheid, Inkomen, Integratie, Schuldenaanpak en Armoedebestrijding (WIISA) woensdag 12 september, 15.00 uur zaal 7 stadhuis alleen procedurevergadering
Energietransitie, Duurzaamheid, Economie en Mobiliteit (EDEM) woensdag 12 september, 19.30 uur zaal 7 stadhuis alleen procedurevergadering
Veiligheid en Bestuur (VB) donderdag 13 september, 14.00 uur raadzaal stadhuis alleen procedurevergadering
Majeure Projecten, Organisatie en Financiën (MPOF) donderdag 13 september, 16.15 uur zaal 7 stadhuis alleen procedurevergadering

De commissievergaderingen worden live uitgezonden. De uitzendingen, agenda's en stukken vindt u op https://rotterdam.raadsinformatie.nl. Ook zijn hier achteraf de beelden terug te zien per agendapunt.


Noot voor de redactie:

U bent van harte welkom de commissievergaderingen bij te wonen. De commissievergaderingen vinden plaats in zaal 7 van het stadhuis tenzij anders aangegeven.

Als u radio- of TV/filmopnames wilt maken van de vergadering of de bespreking van agendapunten, dan wordt u verzocht dat – het liefste voor aanvang van de vergadering – aan te geven bij de betreffende griffier of secretaris. Er zijn mogelijkheden aanwezig hoogwaardig geluid af te tappen.

Voor meer informatie: Patrick Schouteten, hoofd communicatie en dienstverlening, 06 51 81 25 08 of p.schouteten@griffie.rotterdam.nl.
 


Skip to content